Hardie dan Nor....Semoga Bahagia n berkekalan...

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 25 November 2009

hujan....

Bulan ni bulan November...jadi semua pun tahu musim tengkujuh kan...hujan hujan hujan...aku pun biasalah time ujan ni naik kereta jelah....nak naik motor kang kuyup pulak.. firstly,aku nak inform dulu kat sume yang melihat blog ku ini terima kasih bebanyak key...aku pun insan biasa jadi banyak lagi kekurangan di blog ni sekadar suka-suka dan berkongsi pengalaman tu je... aku bekerja di sebuah syarikat swasta di Kuantan..jadi orang pahang r ni....hehe..dah bekerja 3 tahun lebih di syarikat untuk pembaikan MiG dan Aircraft 29. nanti banyak lagi nak dicerita tapi xpe nanti kita story story lagi key... tuuu......tengok kat bawah sana sampai kat tangga umah naik banjir....tak taulah....kalu aku pergi ke tengah2 banjir tu adalah sampai pehe atas lutut woooo.....leh berenang kuak rama-rama gitu.... ni aku nak upload gambar rumah tunang aku banjir....cian ...

kalau dilihat dari sini nampak tak anak satu tangga dah dilepasi air .....

atas sana pun dah boleh nampak banjir tu dah hampir dengan jalan raya....tu baruhujan tak renti 2...3...ari.aku pun nak parking dok atas jalan je.

hisss....tak best langsung ...nak possing cana yekk.....banjir-banjir nih..leh g main air.YAHOOOOOO!!!!!
wooo....best wooo banjir....syok giler... "ahhhh.....baik layan tido lagi best...KRoohhhhh.......krohhhhhhh"......
"hemmmhhhh....apa daaaa.......tak best langsung Akim nih....Along nak g jala ikan jab...nak suh Mama masak tempoyak.."
"emmmm.....apa nie..malu r....cover senyum nih....gini r..nasib mangsa banjir...saya sebagai menteri besar Kampung Sri Damai,umumkan...sume dapat derma banjir rm5000.00 sorang, boleh g enjoy katak..."katanyer..dengan bangga...huhu
pengalaman banjir ni dah setiap tahun...jadi dah terbiasa....nampak macam tasik tengah bandar pulak...hik...hik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PLEASE COMMENT..