Hardie dan Nor....Semoga Bahagia n berkekalan...

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 14 Disember 2009

gambor baby....anak sedara kome

Jom tengok sapa lagi comel......ni gambor anak sedara ku yang comel- comel belaka..
anak sendiri tak ada lagi....harap harap cepat kawen n cepat dapat anak...huhu...

yang aku dukung ni anak abang aku yang sulong..abg Man n Kak ha...kiut kan,,yang pegang baby tu kiut ...hehe

yang ni Danish anak kakak aku Kok Mah...kat tempat kerja aku...Possing ni

Islah tengah Shopping kat pasaraya Aku dan Islah....haha ha....kelako, kelako Sofiea amboi....amboi.....bulat dan comel..Anak adik aku Ja...hippotenusss....hik..hik
Hencom tak saya.....nama saya Shahir....besor nanti nak jadi Menteri tak kisahlah menteri apa...
Sofea tengah di buai minpi.....
danish n tikah....nak menyelit aje.. Ada lagi anak sedara tak entry lagi ni...maklumlah keluarga ramai....nanti di upload lagi gambo....nak Lunch kejab...lapo beb lapo...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PLEASE COMMENT..